پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

این صفحه الکترونیکی در اولین روز سال 1395 (1395/01/01) با اهدافی از پیش تعیین شده، همچون انعکاس جدیدتیرین استخدام های معتبر ایرانی و خارجی، امکان تبادل نظر افراد در مورد این استخدام ها، معرفی سایت ها و آژانس های معتبر کاریابی ایرانی و بین المللی، معرفی شرکت های مطرح ایرانی و خارجی، معرفی کارآفرینان داخلی و خارجی، معرفی بورس های تحصیلی و شغلی داخلی و خارجی، تبدیل شدن به سایت جامع اشتغال در آینده نزدیک و ... که به بهبود اوضاع و زندگی متخصصین سرزمین پرشیا (ایران) کمک کند راه اندازی شده است. در این صفحه سعی شده است جدیدترین استخدام نهادها، سازمان ها، ارگان ها، بانک ها، شرکت ها و ... از طریق مجاری رسمی آنها پوشش داده شود و اصالت آگهی ها سنجیده شود. لذا از تمام افرادی که خواهان درج استخدام های مجموعه خود در این صفحه بصورت کاملا رایگان دارند تقاضا می شود از طریق ایمیل سازمانی یا سایت مجموعه خود به روش ارسال آگهی استخدامی به ایمیل : persiatalent@gmail.com یا درج نظر در قسمت ثبت نظر و دادن آدرس لینک های آگهی استخدامی فعال در وب سایت مجموعه ی خود اقدام نمایند سپس در کوتاه ترین زمان ممکن آن استخدام پس از ارزیابی در دید افراد گذاشته می شود. همچنین با لینک کردن این صفحه در سایت یا وبلاگ خودتان با عنوان پرشیا تلنت در گسترش و خدمت رسانی بهتر ما را یاری فرمایید.

در کانال تلگرام پرشیا تلنت عضو شده و با معرفی آن به دوستان خود از جدیدترین فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.
persiatalent@

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تاریخچه شرکت مطرح بین المللی ایرانی کیسون

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۴۸ ب.ظ

کیسون یک شرکت خصوصی است که خدمات مهندسی و ساخت را در یک تراز جهانی در زمینه طراحی، مدیریت، تدارک و اجرای پروژههای بزرگ و چند نظامه به کارفرمای داخل و خارج از ایران ارائه میدهد.
ما طی بیش از یک دهه گذشته بخش مهمی از منابع خود را به حضور راهبردی در بازار جهانی ساخت و ساز اختصاص دادهایم، از جمله: گینه استوایی، الجزایر و سودان در آفریقا، هندوستان، عمان و سایر کشورهای خلیج فارس در آسیا، قرقیزستان، قزاقستان و بلاروس در کشورهای مستقل مشترک المنافع، جمهوری بلیواری ونزوئلا در آمریکای لاتین و ...

کیسون تنها شرکت در میان پیمانکاران عمومی کشور است که شش بار در سال های 1379، 1387،1386،1380، 1388 و 1389 به عنوان صادر کننده نمونه خدمات فنی و مهندسی انتخاب شده است.
کیسون در حال حاضر برخی از بزرگترین پروژه های جهان را طراحی میکند و میسازد. در نتیجه امروز بخش بزرگی از در آمد شرکت از پروژه های برون مرزی تامین میشود.
خدماتی که کیسون به کارفرماهای داخلی و بین المللی خود ارائه میدهد، تمام رشته های اصلی صنعت ساخت را در بر میگیرد.
کیسون تلاش میکند تمام پروژههای در دست اجرای خود را با بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند و مرتباً ارزش بیشتری برای کارفرمایان، شرکأ، جامعه و دیگر ذینفعان ایجاد نماید.


گزارش مجمع عمومی سالانه شرکت کیسون
 مجمع سالیانه کیسون در حالی در تاریخ 30 تیر برگزار گردید که بر خلاف اکثر مجامع این روزهای شرکت های بورسی، در فضایی آرام همراه با امیدواری سهامداران برگزار گردید. مهمترین موضوعات مطرح شده در مجمع شفاف سازی بیشتر پروژه های فعلی و آتی شرکت بود که مشروح این موارد در ادامه آمده است:
- پروژه ی مسکن ونزوئلا: این پروژه که طی سه قرارداد به ارزش بیش از 4 میلیارد دلار تعریف شده بوده در قالب 7 شهرک با 20 هزار واحد مسکونی و 14 هزار متر مربع فضای امکانات (مدرسه، درمانگاه و ...) انجام و به صورت قطعی تحویل شده است. قرارداد سوم این پروژه به ارزش تقریبی 1.5 میلیارد دلار با بحران های ونزوئلا همزمان شد و کیسون با برگشت پیش پرداخت 50درصدی این قرارداد به کارفرما اقدام به خروج از کشور ونزوئلا به دلیل پیش بینی شرایط نامساعد استراتژیک گرفت که در نتیجه آن توانست حدود 85 درصد از دارایی های خود را از این کشور خارج کرده و به ایران بازگرداند. 15 درصد باقیمانده هم در قالب دفاتر، معدن، املاک و تجهیزات به ارزش حدودی 40 میلیون دلار همچنان در مالکیت کیسون است و در آینده به منظور حفظ جایگاه و ارتباطات در منطقه آمریکای جنوبی بکار گرفته خواهد شد.
- پروژه مسکن مهر پرند و کرمانشاه: پروژه مسکن مهر پرند 64درصد تحویل داده شده و به دلیل عدم تامین مالی مناسب از سوی دولت به کندی پیش میرود. پروژه 4920 واحدی مسکن کرمانشاه نیز در مرحله تحویل است. طلب کیسون از دو محل پروژه مسکن کرمانشاه و پرند حدود 500 میلیارد تومان است که به دلیل مشکلات دولتی زمان دقیقی برای وصول این مطالبات بیان نشد.
- پروژه العامریه عراق: این پروژه در سه فاز 24، 18 و 18 ماهه و برای ساخت 6000 واحد مسکونی 2 و 3 خوابه تعریف شده است که در ابتدا بنابوده به صورت پیمانکاری توسط کیسون صورت بگیرد ولی بعد به صورت سرمایه گذاری به این صورت شکل گرفته است که زمین آن توسط وزارت آموزش عالی و پژوهشهای علمی عراق و به صورت فاز به فاز تحویل شود، هزینه ساخت آن از طریق پیش فروش واحدها به متقاضیان و هزینه تجهیز دستگاهها توسط کیسون تامین شود. میانگین قیمت تمام شده هر متر مربع پروژه 684 دلار و نرخ فروش 797 دلار ذکر شد. سود سرمایه گذاری مستقیم کیسون نیز از این پروژه سالانه 69 درصد تخمین زده شده است. به تازگی در طی حمله ای موشکی به این پروژه نیز تلفات غیرجانی به میزان 4 میلیون دلار به کیسون تحمیل شده است. (عدم پوشش بیمه برای حوادث تروریستی و ...)
- بازار بزرگ ایران (ایران مال): این پروژه بزرگترین مال دنیا خواهد شد. در ابتدا کیسون سرمایه گذاری در این پروژه را به میزان 3000 میلیارد تومان در نظر گرفته بود که با توجه به اختلافات با کارفرما (بانک آینده) نقش کنونی شرکت، طراحی، مهندسی و مدیریت پروژه با ارزشی حدود 200 میلیارد تومان خواهد بود.
- اطلس پلازا: رئیس هیئت مدیره کیسون در خصوص این پروژه تنها به رقم حدود 150 میلیارد تومانی آن اشاره کرد. مهندس انصاری همچنین در ادامه به همکاری با دو کشور دیگر در قالب تفاهم نامه هایی با رقم حدود 2 میلیارد دلار به صورت کلی اشاره کرد.
- گازرسانی سیستان: ارزش این پروژه 1.8 میلیارد دلار است و در سال 94 این پروژه به کیسون داده شده بود. اما در ادامه با تعریف مسیر جدید گازرسانی از کوهستان (به دلیل کاهش 100 کیلومتری مسیر) کیسون با رقم قبلی حاضر به انجام کار نشده است. در این راستا بنا شده است مجددا مناقصه ای برگزار گردد که کیسون شانس بالایی برای برنده شدن مجدد آن دارد چرا که تا کنون زمان و انرژی زیادی صرف این پروژه کرده و مهمتر از آن تامین مالی 1.8 میلیارد دلاری این پروژه توسط کیسون، پتانسیل مهم در مقابل رقبا می باشد.
- پروژه مسکونی الجزایر: ارزش تقریبی این پروژه ی 100 هزار واحدی 6 میلیارد دلار برآورد گردیده و قرار است در قالب کنسرسیومی این پروژه به مرحله عقد قرارداد برسد، سهم کیسون در این کنسرسیوم 48 درصد است.
- تفاهم نامه ریلی ایتالیا: این تفاهم نامه با دو شرکت معتبر ایتالیایی است که در انتظار تایید بیمه از طرف «ساچه» هستند که این موضوع در گروی گشایش بین المللی و مراودات بعد از برجام است. قرار است نقش کیسون پیمانکار دست دوم در این پروژه باشد که در این صورت هم تامین اعتبار 115 درصدی از سوی طرفین ایتالیایی انجام خواهد شد.
- پروژه بلاروس: واحد بین‌الملل شرکت کیسون با حضور در مناقصه بین‌المللی که توسط دولت بلاروس به صورت EPCF (طرح، ساخت، اجرا و تامین مالی) برگزار گردید، در رقابت با شرکت‌کنندگان دیگر کشورها از جمله کشورهای اروپایی برنده شد که این پروژه شامل دو بخش است: 1- ساخت، راه‌اندازی و بهره‌برداری از یک مجتمع لجستیک در مرز مشترک با اروپا و روسیه سفید؛ 2- ساخت و بهره‌برداری از یک مجتمع اداری – تجاری و هتل 5 ستاره در شهر مینسک. در این راستا کیسون تاکنون 50 درصد سرمایه گذاری کرده و به دنبال تامین مالی 50 درصد بعدی نیز برای ادامه کار می باشد. کل سرمایه مورد نیاز 200 میلیون یورو بوده که احتمالا با رقم 270 میلیون یورو واگذار خواهد شد (حاشیه سود 25 درصدی).
- درآمد کیسون در سال های آتی: جناب انصاری گفتند که فعلا اینطور بنظر میرسد در سال 1400 درآمد سالیانه 2.5 میلیارد دلاری داشته باشیم که حاشیه سود پروژه ها حالت بدبینانه 6 درصد خواهد بود که می تواند این مقدار به 20 درصد هم برسد.
- پروژه میدان نفتی سپهر: این پروژه فعلا به طور کلی به دلیل وجود میدان نفتی مرزی مشترک با عراق، از دستور کار شرکت نفت و گاز اروندان خارج شده است.
- فروش بلوکی سهام به خارجی ها: در رابطه با این فروش جناب انصاری گفتند فعلا در حد مذاکره است و ما جواب منفی به متقاضیانی از ژاپن، آلمان، ایتالیا و ... نداده ایم. طبیعی است سهام با این قیمت تابلو به متقاضیان واگذار نخواهد شد و فعلا مهمترین چالش فعلی کیسون عبور از دره ی تحریم ها است و امیدواریم این هدف نیز در کنار سایر برنامه هایمان در نیمه ی دوم سال 95 محقق شود.
- پذیرش کیسون در بازار بالاتر: جلسه ابتدایی هیئت پذیرش برای بررسی مدارک شرکت کیسون برگزار شده است اما نیاز است مدارک شرکت تکمیل گردد. مدارکی از جمله شفاف سازی پروژه های شرکت، صورت مالی تلفیقی دقیق تر، گزارشات زیرمجموعه ها، بودجه و ....
در انتهای مجمع تصمیم به تقسیم سود 40 ریالی به ازای هر سهم گرفته شد.

منابع انسانی

‌اندازه، ساختار ماتریسی و تنوع واحدهای ستادی و پروژه‌های کیسون، شرایط یگانه ای برای پرورش و توسعهء قابلیت‌های پرسنل آن فـراهـم آورده اسـت. وسـعـت و تـنـوع حوزه‌های فعالیت شرکت کیسون به کارکنان فرصت می‌دهد خود را به چالش کشند و بر صنعت ساخت و همچنین جامعه اثر مثبتی بگذارند. پای بندی به گفت‌وگوی دو طرفه، تأکید بر سلامت کار، تأمین حقوق و مزایای قابل رقابت با بهترین شرکت‌ها و حمایت همه‌جانبه از آموزش مستمر و تربیت مدیران و رهبران جدید از جمله تعهدات کیسون به کارکنانش است.‌
امروز خانواده بزرگ کیسون از هزاران زن و مرد مصمم و متعهد که بیش از 1400 نفر آن‌ها مهندسان، متخصصان و تکنسین‌های مجرب در رشـتـه‌های گـونـاگـون‌اند، تشکیل شده است.به عنوان پیمانکار عمومی، نیروی انسانی کیسون متغیر است، نیرویی که هـم‌زمـان با آغاز و پایان پروژه‌ها افزایش و کاهش می‌یابد; با این حال، طی پنج سال گذشته به طور متوسط سالانه پنج درصد افزایش یافته است.
 

 

حقوق و مزایا
هم اکنون چندین سال است که مدیران کیسون براساس نظام ارزیابی عملکرد سازمان همه ساله در سود شرکت سهیم می‌شوند. همچنین کیسون از پاداش و افزایش حقوق‌های ویژه برای ارج نهادن به موفقیت‌ها و دستاوردهای برجسته استفاده می‌کند. به علاوه پاداش های سالانه براساس نتایج ارزیابی عملکرد به کلیه کارکنان تعلق می‌گیرد. کیسون در مقاطعی معین، برای کارکنان برگزیده‌ خود این فرصت را فراهم می‌آورد که سهام شرکت را به قیمت‌های ترجیحی خریداری کنند. در کیسون افزایش حقوق پرسنل معمولا بالاتر از نرخ تورم بوده، و این امر، خود، نشان‌دهنده‌ بهبود مستمر درآمد و استانداردهای رفاهی کارکنان شرکت است.

 در کیسون فراهم آوردن بسته‌ای از حقوق و مزایا، که به بهترین نحو ممکن نیازهای کارکنان را تأمین کند و در عین حال باعث کاهش توان رقابتی شرکت نشود، سیاستی ثابت و راهبردی است. کیسون ادامه‌ ارائه این گونه حقوق و مزایا، در گسترده‌ترین سطح را از مزیت‌های رقابتی خود دانسته، آن را برای تحقق استراتژی خود مبنی بر جلب استعدادهای برتر، حیاتی می‌شمارد.

 

بازخورد کارکنان

ملحوظ کردن نظرات کارکنان در سیاست‌ها و راهبردهای شرکت همواره یکی از ارکان مدیریتی کیسون بوده است. در کیسون سنت نظرخواهی از کارکنان به سال های دور باز می‌گردد اما در سال‌های اخیر، مدیریت ارشد شرکت با لحاظ کردن موارد متنوعی مانند روش استخدام کارکنان، سیاست‌ها و سازوکارهای مدیریتی، رعایت عدالت، آموزش و توسعه قابلیت‌های کارکنان و حقوق و مزایا، این فرآیند رسمیت بیشتری بخشیده و آن را به یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریتی خود تبدیل کرده است.

 

آموزش و توسعه

در کیسون ما به خوبی آگاهیم که مهم‌ترین پیش‌نیاز تحقق چشم‌انداز شرکت، استفاده از تمام امکانات مادی و معنوی آن برای آموزش و پرورش انسان‌هایی است که سازندگی در تراز جهانی را راهنمای اعمال خود قرار دهند و خدمت به بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها را مأموریت خود بدانند; از همین رو به جرات می‌توان گفت پرورش و انگیزش کارکنان مهم‌ترین وظیفه رهبری شرکت است و برای عمل به آن، طی سه سال گذشته سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه قابلیت‌های نیروی انسانی، بیش از چهاربرابر شده است. ‌

 

 

 

  


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲
پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی