استخدام شرکت آلمانی زیمنس (Siemens) در ایران - دفتر تهران
زیمنس (Siemens) شرکت خوشهای آلمانی و چندملیتی است، که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین تاسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستمهای خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانههای اعلام حریق فعالیت میکند.
عملیات شرکت زیمنس به چهار بخش اصلی انرژی، صنعتی، پزشکی و زیرساختهای شهری تقسیم میشود. هماکنون شمار کارکنان زیمنس بالغ بر ۳۶۰ هزار نفر میباشد که در ۱۹۰ کشور جهان اشتغال دارند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ، آلمان قرار دارد.
مشاغل مورد نیاز شرکت زیمنسدر دفتر تهران
-
-
-
-
Junior Project Engineers & Managers - Graduates
Tehran, Iran, Islamic Republic of
Customer Services
18 September 2016 -
Field Service Engineer - Graduates
Tehran, Iran, Islamic Republic of
Customer Services
18 September 2016 -
Business Administration & Marketing - Graduates
Tehran, Iran, Islamic Republic of
Customer Services
18 September 2016 -
Field Service Engineer - Large Drives / Process Automation / Oil, Gas & Marine
Tehran, Iran, Islamic Republic of
Customer Services
5 September 2016 -
Project Manager - Energy Management
Tehran, Iran, Islamic Republic of
Project Management
5 September 2016 -
Area Sales Manager - Product Sales - PD
Tehran, Iran, Islamic Republic of
Sales
5 September 2016What are my responsibilities?
- Achieve Sales and Gross Margin targets within the given regions
- Generate and implement Business Plans for the sales of Process Industries & Drives (PD) portfolio through different channels
- Generation and implementation of Channel pricing policy
- Identify and develop channels to ensure growth; value added resellers, distributors, system integrators, OEM's etc, covering all Verticals
- Generate and implement customer development plans for the existing and new channels. Ensure partner development on Sales and Technical topics.
- Management of internal sales channels
- Maintain and manage existing customers in the region. Create brand awareness for Siemens Channels
- Regular update of customer information and pipeline in the CRM tool.
- Implement Electronic Order processing with Partners throughout the country.
- Increase Customer Satisfaction
- Forecast and Planning on Division, Business Unit and Account level
What do I need to qualify for this job?
- Degree in electronics / electrical engineering field
- Minimum 8 years of sales and marketing experience in Industrial products & services
- Minimum 2 – 3 years experience in a sales management role
Requisition ID: 231426
Organization: Digital Factory
Career Level: Early Professional
Full time only-
Business Development Manager - Energy Management
Tehran, Iran, Islamic Republic of
Marketing
5 September 2016 -
Project Manager - Power Generation Services
Tehran, Iran, Islamic Republic of
Project Management
5 September 2016 -
Sales Manager - Power Generation Services
Tehran, Iran, Islamic Republic of
Engineering
5 September 2016
سلام.خسته نباشید.بخایم تو شرکت زیمنس کار کنیم شرایط چجوریه.لیسانس برق قدرت دارم.درحال حاضر هم پیمانکار شرکت توزیع هستم