پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

این صفحه الکترونیکی در اولین روز سال 1395 (1395/01/01) با اهدافی از پیش تعیین شده، همچون انعکاس جدیدتیرین استخدام های معتبر ایرانی و خارجی، امکان تبادل نظر افراد در مورد این استخدام ها، معرفی سایت ها و آژانس های معتبر کاریابی ایرانی و بین المللی، معرفی شرکت های مطرح ایرانی و خارجی، معرفی کارآفرینان داخلی و خارجی، معرفی بورس های تحصیلی و شغلی داخلی و خارجی، تبدیل شدن به سایت جامع اشتغال در آینده نزدیک و ... که به بهبود اوضاع و زندگی متخصصین سرزمین پرشیا (ایران) کمک کند راه اندازی شده است. در این صفحه سعی شده است جدیدترین استخدام نهادها، سازمان ها، ارگان ها، بانک ها، شرکت ها و ... از طریق مجاری رسمی آنها پوشش داده شود و اصالت آگهی ها سنجیده شود. لذا از تمام افرادی که خواهان درج استخدام های مجموعه خود در این صفحه بصورت کاملا رایگان دارند تقاضا می شود از طریق ایمیل سازمانی یا سایت مجموعه خود به روش ارسال آگهی استخدامی به ایمیل : persiatalent@gmail.com یا درج نظر در قسمت ثبت نظر و دادن آدرس لینک های آگهی استخدامی فعال در وب سایت مجموعه ی خود اقدام نمایند سپس در کوتاه ترین زمان ممکن آن استخدام پس از ارزیابی در دید افراد گذاشته می شود. همچنین با لینک کردن این صفحه در سایت یا وبلاگ خودتان با عنوان پرشیا تلنت در گسترش و خدمت رسانی بهتر ما را یاری فرمایید.

در کانال تلگرام پرشیا تلنت عضو شده و با معرفی آن به دوستان خود از جدیدترین فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.
persiatalent@

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

استخدام شرکت راه و ساختمانی بین المللی پایر

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۵۷ ب.ظ

شرکت راه و ساختمانی بین المللی پایر شرکتی که در سال 1348 فعالیت خود را در کشور عزیزمان ایران آغاز نمود که در دوره های مختلف با گسترش زمینه های فعالیت خود تبدیل به یک هلدینگ بین المللی گردیده شزکت های ایران پایر ، پایر نقش ، مجتمع صنایع فلزی پایر ،گروه مهندسی بین المللی پایر ، مجتمع صنایع غذای پایر ، شرکت واردات و صادرات توسعه پایر ، شرکت حمل و نقل دریایی پایر از جمله شرکت های مهم این هلدینگ بین المللی میباشد که امروز پس از گذراندن پله های صعود و ترقی با نام پایر مشغول به ارائه خدمات فنی مهندسی در تراز جهانی میباشد .پایر در طول سالهای متوالی همواره ساخته و خود ساخته شده است و سازندگی در تراز جهانی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است .شرکت راه و ساختمانی بین المللی پایر ((سهامی خاص)) در حال حاضر با ایجاد بیش از 10 دفتر نمایندگی داخلی و 6 دفتر نمایندگی در خارج از کشور از جمله دفتر نمایندگی ملبورن استرالیا ، دالاس آمریکا ، استانبول ترکیه گستره خود را در سرتاسر جهان به نمایش گذاشته است . پایر مفتخر است که بیش از 3200 نفر از قشر تحصیل کرده جامعه ایرانی را در خود و شرکت های تابعه خود جای داده است. این شرکت در حال حاضر دارای رتبه یک ابنیه ،یک آب ، دو راه ، و سه تاسیسات و رتبه یک انبوه سازی میباشد.در دنیای فراصنعتی امروز سازمان‌هایی در عرصه رقابت موفق‌اند که خلاقیت و نوآوری را شعار خود قرار داده و انعطاف در مقابل تغییرات محیطی را بعنوان بخشی از کسب وکار خویش قلمداد کنند. امروزه با توجه به شرایط جدید زندگی و تغییرات سریع فناوری و نیازهای متنوع فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، نیاز انسان‌ها نیز باید از شکل سنتی، متناسب با الگوها و نیازهای جدید و مدرن تغییر کند. اگر امروز از نام پایر بعنوان نماد غرور ملی، اعتماد و استحکام یاد می‌‌شود و اگر خلاقیت در ساخت را مزیت کلیدی خود می‌دانیم، به پشتوانه تجربه بیش ازنیم قرن تجربه و پیشتازی در صنعت راه سازی پل سازی آب و فاضلاب سد سازی و ابنیه های سنگین بتنی است.که در این راه یاوری یکتای یگانه و تلاش جمعی مدیران و کارکنان خانواده بزرگ پایر مهمترین پشتوانه‌های ما در این راه بوده‌اند. بی‌شک حفظ ره‌آوردهای گذشته و همسوئی با تحولات و چالش‌های پیش‌رو نیازمند نگرشی جامع به تمامی عوامل پیش‌برنده، ارتقاء مستمر کمی و کیفی محصولات، بهره‌گیری از دانش و فناوری‌های نوین و تلاش مضاعف تمامی همکاران و پرسنل شرکت پایر است. امروز و در آستانه نیم قرن تجربه، شرکت پایر گامی نوین را در عرصه کسب وکار خویش آغاز کرده است. ارتقاء کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده و رضایت مشتریان را بعنوان مهمترین رسالت خویش تعیین نموده است. حضور اثرگذار در بازارهای رقابتی و افزایش سهم شرکت از بازار جهانی ، از برنامه‌های شرکت برای تحقق اهداف استراتژیک است. در شرکت پایر همکاری با مراکز علمی و تحقیقاتی، بهره گیری از دانش و تجارب نیروی انسانی کارآمد و حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را آیینه‌ای جهت بازتاب توانمندی‌های خود می‌داند.

 

مشاهده فرصت های شغلی و سامانه مدیریت جذب منابع انسانی پایر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی