پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

این صفحه الکترونیکی در اولین روز سال 1395 (1395/01/01) با اهدافی از پیش تعیین شده، همچون انعکاس جدیدتیرین استخدام های معتبر ایرانی و خارجی، امکان تبادل نظر افراد در مورد این استخدام ها، معرفی سایت ها و آژانس های معتبر کاریابی ایرانی و بین المللی، معرفی شرکت های مطرح ایرانی و خارجی، معرفی کارآفرینان داخلی و خارجی، معرفی بورس های تحصیلی و شغلی داخلی و خارجی، تبدیل شدن به سایت جامع اشتغال در آینده نزدیک و ... که به بهبود اوضاع و زندگی متخصصین سرزمین پرشیا (ایران) کمک کند راه اندازی شده است. در این صفحه سعی شده است جدیدترین استخدام نهادها، سازمان ها، ارگان ها، بانک ها، شرکت ها و ... از طریق مجاری رسمی آنها پوشش داده شود و اصالت آگهی ها سنجیده شود. لذا از تمام افرادی که خواهان درج استخدام های مجموعه خود در این صفحه بصورت کاملا رایگان دارند تقاضا می شود از طریق ایمیل سازمانی یا سایت مجموعه خود به روش ارسال آگهی استخدامی به ایمیل : persiatalent@gmail.com یا درج نظر در قسمت ثبت نظر و دادن آدرس لینک های آگهی استخدامی فعال در وب سایت مجموعه ی خود اقدام نمایند سپس در کوتاه ترین زمان ممکن آن استخدام پس از ارزیابی در دید افراد گذاشته می شود. همچنین با لینک کردن این صفحه در سایت یا وبلاگ خودتان با عنوان پرشیا تلنت در گسترش و خدمت رسانی بهتر ما را یاری فرمایید.

در کانال تلگرام پرشیا تلنت عضو شده و با معرفی آن به دوستان خود از جدیدترین فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.
persiatalent@

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

استخدام در گروه شرکت‌های شاتل

چهارشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۴۵ ب.ظ

کار کردن در محیطی که علاوه بر امنیت، شکوفایی و بالندگی را برای شما به همراه داشته باشد، می‌تواند رویای هر کارمندی در شغل مورد علاقه‌اش باشد.
ما در شاتل با همراهی هزاران نفر از همکاران خلاق و پرتلاش خود، محیطی سرشار از انرژی، پویایی و نشاط فراهم آورده‌ایم که برای تمامی علاقه‌مندان به کار در صنعت IT یک محیط ایده‌آل به شمار می‌رود.
بی‌تردید موفقیت شاتل در کسب رتبه نخست مسابقه “بهترین محل کار” در سال ۱۳۹۵ نیز نتیجه عزم همگانی ما برای ایجاد محیطی دوست داشتنی و پرنشاط بوده است.

برای ورود به صفحه ی فرصت های شغلی در گروه شرکت های شاتل به این صفحه مراجعه کنید:

فرصت های شغلی

چرا شاتل را انتخاب کنیم

فضای حاکم بر فعالیت‌های شاتل، فضایی پویا و بالنده و در عین حال قانون‌مدار و مشتری‌محور است. پایبندی به ارزش‌های انسانی پیش از هر اصل دیگری چارچوب فعالیت‌های شاتل را مشخص می‌کند.

صراحت و شفافیت، دوستی و صمیمیت، احترام متقابل، شرکت در فعالیت‌های جمعی و هم‌افزایی گروهی، یاد دادن و یاد گرفتن، انتقاد پذیری و انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های بارز فضای حاکم بر فعالیت‌های شاتل است.

برای حضور در شاتل باید بکوشید که موفق باشید و دیگران را در دست‌یابی به موفقیت یاری کنید.

جایگاه مشتری

هر یک از اعضای خانواده شاتل هم‌زمان با ورود به سازمان می‌آموزند که مشتری مهم‌ترین و ارزش‌مندترین عنصر سازمان است و ارزش‌مند دانستن او، ارزش‌مند دانستن بقای کسب و کار است. فرهنگ مشتری مداری در بخش‌های مختلف سازمان ریشه دوانده است و کارکنان می‌دانند که ادامه‌ی فعالیت هر یک از آن‌ها بستگی به جایگاه مشتری و میزان رضایت او از خدمات سازمان دارد و هر یک با تمام توان خود باید در برآورده ساختن خواست و نیاز او تا حد ممکن بکوشند.

جمع‌ها و تشکل‌های غیر رسمی

کارکنان و اعضای شاتل با گرد هم آمدن در جمع‌ها و تشکل‌های غیر رسمی می‌کوشند تا با محکم ساختن پایه‌های ارتباطات خود در راه دست‌یابی به استحکام و یکپارچگی سازمانی گام بردارند. این تلاش در تشکیل جمع‌هایی مانند مهمانی‌ها و جشن‌های غیر رسمی، پاس‌داشت فعالیت‌ها و زحمات هر یک از بخش‌ها در صورت کسب موفقیتی خاص، گرامی‌داشت روزهای تولد کارکنان، تشکیل تیم‌های ورزشی و برگزاری لیگ‌های اختصاصی مانند لیگ فوتبال شاتل و گروه‌هایی از این دست، نمود یافته است. برای مشاهده‌ی صفحه‌ی خارج از محیط کار، این جا کلیک کنید.

چشم‌انداز فعالیت در شاتل

آیا علاقه‌مندید که برای هر پرسش با سخت‌کوشی و سماجت راه حلی بیابید؟ در این صورت شما اولین ویژگی برای حضور در خانواده شاتل را دارا هستید.فضای حاکم بر فعالیت‌های ما فضایی پرنشاط و پویاست. در این فضا می‌آموزید که برای به نتیجه رساندن فعالیتی که آغاز کرده‌اید، موثرترین و کوتاه‌ترین راه را برگزینید و همواره گزینه‌های متعددی برای جای‌گزینی در ذهن داشته باشید.صراحت و شفافیت، دوستی و صمیمیت، احترام متقابل، شرکت در فعالیت‌های جمعی و هم‌افزایی گروهی، یاد دادن و یاد گرفتن، انتقاد پذیری و انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های دیگری است که برای حضور در این جمع به آن‌ها نیاز دارید.پیوستن به شاتل نویدبخش شروع فعالیتی‌ست که در آن متناسب با توان‌مندی‌ها و ظرفیت‌های خود پیشرفت خواهید کرد، بنابراین خود را برای فعالیتی پویا و پر تلاش آماده کنید.تجربه‌ی ما در فعالیت‌های سازمانی‌مان ثابت کرده است که با سخت‌کوشی و ناامید نشدن از شکست‌های مقطعی می‌توان آینده‌ای رو به رشد و درخشان را رقم زد.اگر مایل‌اید به خانواده‌ی پوینده‌ی ما بپیوندید، کمربندهای‌تان را محکم کنید …

خارج از محیط کار

در شاتل ما به بهانه‌هایی مانند جشن‌های باستانی، جشن  تولد، مراسم ترفیع یا تودیع، نشست‌های گروهی صبحانه و نشست‌های مدیران و سرپرستان برای ارایه عملکرد و… لحظات ماندگاری را در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم. زندگی در خانواده شاتل تنها در کار خلاصه نمی‌شود:
گروه طبیعت‌گردی
گروه های طبیعت‌گردی شاتل در روزهای غیر کاری به طبیعت و نقاط گردشگری مختلف سفر کرده و اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری می‌کنند.
گروه ورزش و تندرستی
شاتلی‌ها برای ایجاد تنوع در کار‌ و رفع خستگی‌های روزانه در گروه ورزش و تندرستی دور هم جمع می‌شوند و به ورزش‌هایی نظیر فوتبال، بسکتبال، کوهنوردی و… می‌پردازند تا با انرژی مضاعفی در محیط کار حضور پیدا کنند.
گروه فرهنگ و هنر
شاتلی‌ها در مناسبت‌های مختلف فرهنگی- هنری برنامه‌های ویژه‌ای دارند. از این جمله حضور در نمایشگاه کتاب، بازدید از موزه‌ها، تماشای جدیدترین فیلم‌های سینمای ایران، تئاتر و … است.
گروه فعالیت‌های اجتماعی
شاتلی‌ها با حمایت‌های عاطفی خود از کودکان بی‌سرپرست، بیماران و سالمندان و همچنین کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی به مؤسسات مربوطه، ضمن لذت حضور در محیطی متفاوت، رسالت اجتماعی خود و سازمان را نیز انجام می‌دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی