پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

این صفحه الکترونیکی در اولین روز سال 1395 (1395/01/01) با اهدافی از پیش تعیین شده، همچون انعکاس جدیدتیرین استخدام های معتبر ایرانی و خارجی، امکان تبادل نظر افراد در مورد این استخدام ها، معرفی سایت ها و آژانس های معتبر کاریابی ایرانی و بین المللی، معرفی شرکت های مطرح ایرانی و خارجی، معرفی کارآفرینان داخلی و خارجی، معرفی بورس های تحصیلی و شغلی داخلی و خارجی، تبدیل شدن به سایت جامع اشتغال در آینده نزدیک و ... که به بهبود اوضاع و زندگی متخصصین سرزمین پرشیا (ایران) کمک کند راه اندازی شده است. در این صفحه سعی شده است جدیدترین استخدام نهادها، سازمان ها، ارگان ها، بانک ها، شرکت ها و ... از طریق مجاری رسمی آنها پوشش داده شود و اصالت آگهی ها سنجیده شود. لذا از تمام افرادی که خواهان درج استخدام های مجموعه خود در این صفحه بصورت کاملا رایگان دارند تقاضا می شود از طریق ایمیل سازمانی یا سایت مجموعه خود به روش ارسال آگهی استخدامی به ایمیل : persiatalent@gmail.com یا درج نظر در قسمت ثبت نظر و دادن آدرس لینک های آگهی استخدامی فعال در وب سایت مجموعه ی خود اقدام نمایند سپس در کوتاه ترین زمان ممکن آن استخدام پس از ارزیابی در دید افراد گذاشته می شود. همچنین با لینک کردن این صفحه در سایت یا وبلاگ خودتان با عنوان پرشیا تلنت در گسترش و خدمت رسانی بهتر ما را یاری فرمایید.

در کانال تلگرام پرشیا تلنت عضو شده و با معرفی آن به دوستان خود از جدیدترین فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.
persiatalent@

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

استخدام دانشگاه علوم پزشکی قزوین

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ
به گزارش پرشیا تلنت، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین در نظر دارد برای تأمین فراگیران بهورز بر اساس دستورالعمل اجرایی پذیرش و استخدام بهورز به شماره 85/209/د تاریخ 1/2/95 معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تعداد 46 نفر افراد واجد شرایط را از طریق امتحان کتبی و مصاحبه در حیطه­های عمومی و تخصصی پس از طی کردن مراحل گزینش به صورت قراردادی به شرح ذیل جذب نماید.
 
ردیف محل جغرافیایی جنسیت شرایط احراز
شهرستان خانه بهداشت مرد زن
1 قزوین یوزباش چای 1
داشتن مدرک دیپلم /داشتن دانشنامه فوق دیپلم در رشته های بهداشت عمومی (مبارزه با بیماریها) ،محیط ،حرفه ای
2 کلج
1 داشتن مدرک دیپلم/داشتن دانشنامه فوق دیپلم در رشته های بهداشت خانواده ، مامایی
3 سیاه پوش
1
4 خرمن سوخته
2
5 ماهین
1
6 نیارک
1
7 میرخوندعلیا
1
8 اوان
1
9 معلم کلایه
1
10 فیشان
1
11 اورکن
1
12 شینقر
1
13 آقابابا
1
14 الولک
1
15 شنازند
1
16 رزجرد
1
17 مهدی آباد
1
18 تاکستان چوزه
1
19 کندر 1
داشتن مدرک دیپلم /داشتن دانشنامه فوق دیپلم در رشته های بهداشت عمومی (مبارزه با بیماریها) ،محیط ،حرفه ای
20 پناه آباد
1 داشتن مدرک دیپلم/داشتن دانشنامه فوق دیپلم در رشته های بهداشت خانواده ، مامایی
21 شیزند
1
22 خورهشت
1
23 ساج
1
24 محمودآباد
1
25 خرم آباد
1
26 آبیک عبدل آباد
1
27 قشلاق
1
28 مورآباد
1
29 اسلام آباد
1
30 بویین زهرا ابراهیم آباد 1
داشتن مدرک دیپلم /داشتن دانشنامه فوق دیپلم در رشته های بهداشت عمومی (مبارزه با بیماریها) ،محیط ،حرفه ای
31 شهرک مدرس 1
32 حسین آباد زهرا 1
33 لهارد
1 داشتن مدرک دیپلم/داشتن دانشنامه فوق دیپلم در رشته های بهداشت خانواده ، مامایی
34 قشلاق چرخلو
1
35 شاهین تپه
2
36 خوزنین
1
37 حسین آباد امینی
1
38 آراسنج
1
39 ولی آباد
1
40 آوج کلنجین 1
داشتن مدرک دیپلم/داشتن دانشنامه فوق دیپلم دررشته های بهداشت عمومی (مبارزه بابیماریها) ،محیط،حرفه ای
41 شهیدآباد
1 داشتن مدرک دیپلم/داشتن دانشنامه فوق دیپلم در رشته های بهداشت خانواده، مامایی
42 هرائین
1
43 دشتک
1
44 آدار
1
1- شرایط عمومی جذب نیروی قراردادی
1/1- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی
2/1- داشتن تابعیت ایران
3/1- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
تبصره: معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که بر اساس اعلام کمیسیون پزشکی دانشگاه با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد.
4/1- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان
5/1- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
6/1- نداشتن منع استخدام دردستگاه­های دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی
7/1- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.
تبصره: نیروهای قراردادی دانشگاه مجاز به شرکت در آزمون مزبور می باشند.
 8/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
9/1- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیت های مرتبط با آن از جمله دهگردشی از جمله انجام سیاری ها در روستاها تحت پوشش با تائید کمیسیون پزشکی.
10/1ـ نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای دانشگاه
2- شرایط اختصاصی جذب نیروی قراردادی
1/2- داشتن حداقل سن برای دارندگان مدرک دیپلم 16 و حداکثر 26 سال تمام (25 سال و 11 ماه 29 روز) و حداقل سن برای دارندگان مدرک فوق دیپلم 18 وحداکثر 28 سال تمام (27 سال 11 ماه و 29 روز) می باشد و سن داوطلب دارای مدرک فوق دیپلم نباید از 30 سال تجاوز نماید. تاریخ اولین روز شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرار می گیرد.
* موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد .درهرصورت سن داوطلب دارای مدرک تحصیلی دیپلم با درنظرگرفتن موارد زیر نباید از 28 سال تجاوز نماید.
الف) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را به استناد قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق
ب) مدت انجام خدمت دوره ضرورت آقایان براساس کارت پایان خدمت
تبصره : سقف سنی ایثارگران برابرقوانین مربوطه تعیین می گردد.
وضعیت خدمت نظام وظیفه: داشتن برگ پایان خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
(معافیت پزشکی در صورتی که براساس اعلام کمیسیون پزشکی یا پزشک معتمد شبکه  با انجام وظایف بهورزی منافات نداشته باشد بلامانع است.)
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (ازتاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور درجبهه وهمچنین مدت زمان بستری ویا استراحت پزشکی رزمندگان دراثر مجروحیت درجبهه های نبرد حق علیه باطل
ب) جانبازان و آزادگان، همسرو فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر، همسر و فرزندان یک‌سال و بالای یک‌سال اسارت و رزمندگان(با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ج) خواهروبرادرشهداء،همسر وفرزندجانبازان زیر بیست و پنج درصد( 25%)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا میزان 5 سال
د) داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در موسسه و سایر موسسات تابعه وزارت متبوع به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیررسمی آنها.
هـ) مدت خدمت سربازی
و) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق
2/2- مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.
تبصره1- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که درحین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه این دانشگاه می­باشند، می­توانند صرفاً در آزمون شرکت نمایند.
3- نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز
1/3- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند حداکثر تا پایان وقت اداری تاریخ 21/12/95 نسبت به ارسال مدارک ثبت نامی (به شرح ذیل) با پست سفارشی به آدرس قزوین، خیابان نواب شمالی، مجتمع ادارات، خیابان شهید سلمانی، ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه علوم پزشکی قزوین و یا صندوق پستی 15315-34199 اقدام نمایند.
2/3- مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی:
الف) تکمیل برگ درخواست شغل
ب) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 290000  ریال (دویست و نود هزار ریال) به حساب شماره 37168551 دانشگاه نزد بانک رفاه شعبه دانشگاه علوم پزشکی به­عنوان حق شرکت درامتحان عمومی و تخصصی داوطلبان قابل پرداخت می­باشد، ایثارگران پنجاه درصد(50%) مبلغ مذکور را می­پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند.
ج) 6  قطعه عکس 4×3 .
3/3- به ثبت نام ناقص و یا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی­شود.
ـ تقاضای کتبی و درخواست ثبت نام و رضایت نامه سرپرست
- تصویر آخرین مدرک تحصیلی
- تصویر کارت ملی
- تصویر شناسنامه ( تمام صفحات)
- تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)
- تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت ازآن یا اشتغال به طرح
– تصویر مدارک دال بر بومی بودن
- تصویر مدارک دال بر ایثارگری ، معلولین عادی حسب مورد از مراجع ذیربط
- تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت
ـ یک برگ پوشه
تبصره : مدرک تحصیلی و گواهی انجام خدمات قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی براصالت مدارک نخواهد بود.
4- زمان و محل توزیع کارت
کارت ورود به جلسه امتحان توانمندی­های عمومی و تخصصی متعاقباً اعلام خواهد شد
5- مواد امتحان برای مقاطع کاردانی عبارتند از :
الف:آزمون توانمندیهای عمومی از دروس (ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی و اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی) هر درس 15 سوال و مجموعاً 60 سوال خواهد بود که به صورت چهارگزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر 3 پاسخ غلط) طراحی می شود آزمون توانمندی های عمومی مجموعا 60 نمره (معادل 30 درصد از کل نمره آزمون) را به خود اختصاص خواهد داد.
ب: آزمون تخصی نیز بصورت کتبی به عمل خواهد آمدسوالات آزمون اختصاصی از واحدهای درسی اختصاصی شامل : آمار حیاتی و اپیدمیولوژی (15 سوال)، نظام ارایه خدمات بهداشتی درمانی (30 سوال)، آموزش بهداشت (15 سوال) و جمعاً 60 سوالخواهد بودکه به صورت چهارگزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر 3 پاسخ غلط) طراحی می شودآزمون توانمندی های تخصصی مجموعا 60 نمره (معادل30 درصد از کل نمره آزمون) را به خود اختصاص خواهد داد.
6- مواد امتحان مقطع دیپلم
جهت سنجش توانمندی های عمومی آزمون کتبی به عمل خواهد آمد سوالات آزمون عمومی از دروس دیپلم کامل متوسطه (شامل دروس ادبیات فارسی، زبان انگلیسی ، دین و زندگی ، اطلاعات سیاسی ـ اجتماعی و مبانی قانونی) هر درس 15 سوال و مجموعاً 60  سوال خواهد بودکه به صورت چهارگزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر 3 پاسخ غلط) طراحی می شود آزمون توانمندی های عمومی مجموعا 60 نمره (معادل 60 درصد از کل نمره آزمون) را به خود اختصاص خواهد داد.
ـ مصاحبه 40 درصد از نمره آزمون را به خود اختصاص می دهد.
 ـ فهرست پذیرفته شدگان اولیه تا سه برابر تعداد مورد نیاز جهت انجام مصاحبه، پس از تایید کمیته آزمون در سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر آن معاونت بهداشتی به روش مناسبی که مورد تایید کمیته آزمون باشد مراتب را به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رساند.
ـ از میان شرکت کنندگان مذکور، افراد به ترتیب اولویتهای مقرر قانونی و نمرات فضلی انتخاب و جهت انجام مصاحبه به کمیته مصاحبه معرفی می گردند تا پس از انجام مصاحبه نسبت به انتخاب 2 برابر ظرفیت مورد نیاز (اصلی و ذخیره) بر اساس مجموع نمرات کتبی و مصاحبه اقدام و به هسته گزینش دانشگاه اعلام گردد.
7- تذکرات
1/7- ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی، در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی با رعایت قوانین و مقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.
2/7- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (30) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد. از 30 درصد فوق­الذکر، بیست و پنج (25) درصد آن به جانبازان وآزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (25) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک­سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج(5) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (25) درصد وآزادگان زیر یک (1) سال اسارت اختصاص می یابد.
تبصره: فرزندان (شهید، جانباز بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر، آزاده، اسیر و مفقودالاثر) بازنشسته مراکز تابعه دانشگاه نیز مشمول بند فوق هستند.
3/7- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه 5 درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد.
4/7-  پذیرش مازاد بر 30 درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
5/7- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
6/7- معلولین عادی به شرط دارا بودن شرایط مندرج درآگهی به ترتیب نمره فضلی ازسه (3) درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.
7/7- تمامی باقیمانده سهمیه مجوز به داوطلبان بومی درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی اختصاص می­یابد.
8/7- داوطلب بومی به افرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:
کلیه داوطلبان می باید بومی روستاهای محل مورد تقاضای استخدام باشند، بهورز بومی، به افرادی اطلاق می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند:
الف. محل تولد داوطلب با روستا یا شهرستان محل تقاضا برای پذیرش بهورزی یکی باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در 2 سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای مورد نظر محرز گردد
.
 ب. حداقل دومقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه) را در روستا و یا شهرستان مورد تقاضا طی کرده باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در 2 سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای مورد نظر محرز گردد
.
تبصره1: داوطلبان زن که شرایط بند الف و ب را نداشته باشند ولی با فرد واجدشرایط مطابق بند الف و ب ازدواج کرده و حداقل 2 سال از تاریخ ازدواج آنان تا اولین روز ثبت نام در آزمون گذشته باشد و سکونتشان در محل مورد تقاضا پذیرش بهورز در این مدت محرز شده باشد به عنوان بومی تلقی می شوند و پذیرش آنان بلامانع است بدیهی است افراد بومی بند الف و ب نسبت به این افراد در اولویت هستند و این افراد نسبت به بومیان قمر در اولویت پذیرش خواهند بود.
تبصره 2: احراز شرایط سکونت داوطلبان مندرج در بندهای الف و ب و تبصره 1 از طریق گواهی شورای اسلامی روستا (ممهور به مهر و امضای تمامی اعضای شورا) با تایید شبکه بهداشت (مرکز بهداشت شهرستان مربوطه) و یا خانه بهداشت با تایید مرکز مرکز بهداشت شهرستان صورت می پذیرد.
تبصره 3: داوطلبان پذیرش بهورزی چنانچه تا قبل از ثبت نام بدلیل ادامه تحصیل ، گذراندن طرح در خارج از محل روستا سکونت داشته است ، مشروط به آنکه شورای اسلامی روستاسکونت آنان را گواهی کند و خانه بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان بومی بودن فرد و اقامت وی را قبل از وضعیت های فوق الاشاره در روستای محل مورد تقاضا  تایید نمایند ، بلامانع است
.لذا برای گروههای مذکور اقامت در 2 سال اخیر در روستای مورد نظر ضرورت ندارد مشروط بر اینکه خانواده وی اقامت دائم در روستای مورد نظر داشته باشند.
9/7- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور حکم استخدام، حکم مزبور لغو وبلااثر می­گردد.
10/7-انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می­­باشد. در مواردی که نمره کل دو داوطلب یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در آگهی استخدامی باشد، ابتدا نمره آزمون توانمندی­های تخصصی ملاک انتخاب خواهد بود؛ و در صورت برابر بودن نمره آزمون توانمندی­های تخصصی، انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.
11/7- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به­جای وی به گزینش معرفی خواهد شد.
12/7- پذیرفته‌شدگان اصلی پس از اعلام نهایی حداکثر یکماه فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل استخدام به واحد استخدام مؤسسه مراجعه نمایند.
13/7-از پذیرفته شدگان نهایی، تعهد محضری جهت اشتغال به مدت 15 سال در محل مورد تقاضا خدمت اخذ می­گردد. در صورت عدم اجرای تعهد و یا انصراف از خدمت حکم استخدامی آنان لغو و از وجود افراد ذخیره استفاده می شود.
14/7- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق سایت اینترنتی
www.qums.ac.ir  به صورت همزمان خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.
15/7- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
شرایط ثبت نام
تحصیلات  :
دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم در رشته  بهداشت عمومی (با گرایش بهداشت خانواده)  یا مامایی برای داوطلبان زن و مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته  بهداشت عمومی (با گرایش مبارزه با بیماری ها)، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای برا ی داوطلبان مردکه مدرک آنان موردتائیدوزارت علوم وتحقیقات باشد.لازم به ذکر است اولویت جذب بادارندگان مدرک فوق دیپلم رشته های مذکور می باشد .
 تبصره: شرکت داوطلبان بهورزی دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع فوق دیپلم مرتبط و دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم و یا بالاتر در رشته های غیرمرتبط مندرج در شرایط احراز طرح طبقه بندی مشاغل مجاز نمی‌باشد.
شرکت دانشجویان در آزمونهای پذیرش و استخدام بهورز بلامانع است و در صورت احراز قبولی پذیرش آنان مستلزم ارائه انصراف قطعی و گواهی دانشگاه محل تحصیل مبنی بر عدم امکان دریافت هرگونه مدرک دانشگاهی، قبل از شروع کلاسهای بهورزی می باشد.
شرط شروع به تحصیل:
-موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه که توسط کمیته پذیرش به عمل خواهد آمد .
-تائیدیه هسته مرکزی گزینش دانشگاه
- سپردن تعهد رسمی به مرکز بهداشت شهرستان قبل از شروع  به تحصیل مبنی براینکه پس از اتمام دوره آموزشی تطبیقی مهارت های بهورزی در خانه بهداشت مورد تعهد انجام و ظیفه نماید .
- ارایه مدارک مورد نیاز
* مدت تحصیل برای پذیرفته شدگان با مدرک دیپلم 2سال و مدرک فوق دیپلم 6  ماه بصورت شبانه روزی و بطور متناوب براساس آئین نامه مرکز آموزش بهورزی خواهد بود.
آدرس مرکز آموزش بهورزی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان :
ـ قزوین: خ شهیدبابایی – جنب کانال آب –مرکزبهداشت شهید بلندیان – آموزشگاه بهورزی شماره تماس 02833663563
ـ تاکستان: خیابان شهید فکوری – شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تاکستان – آموزشگاه بهورزی شماره تماس02835245163
ـ بوئین زهرا: بلوار شهید بهشتی –  شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بوئین زهرا - آموزشگاه بهورزیشماره تماس 02834222561
ـ آبیک: خیابان طالقانی – روبروی شهرداری - شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آبیک - 02832891617
ـ البرز: شهرصنعتی البرز- خیابان عمار خیابان - سلمان فارسی - شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز 02832244407
ـ آوج: خیابان امام خمینی – جنب هلال احمر - شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج 02834623820

دریافت آگهی جذب بهورز       

دریافت فرم رضایت سرپرست  

دریافت فرم گواهی مقبولیت   



جهت اطلاع از آخرین خبرها در مورد :


استخدام دانشگاه تربیت مدرس

استخدام دیوان محاسبات کشور

استخدام شرکت بابک مس ایرانیان

استخدام شرکت پتروشیمی شازند

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

جذب نیروی امریه در دیوان محاسبات کشور

چهارمین جشنواره فرصت های شغلی روشنا

بورس تحصیلی دانشسرای عالی‌ لیون در فرانسه

استخدام شرکت کره ای دایلیم (Daelim) جهت دفاتر ایران و کره

استخدام موئسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران - اسفند 95

استخدام پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی

استخدام شرکت زیمنس در ایران

استخدام شرکت دانیلی در ایران

استخدام شرکت بوش در ایران

استخدام شرکت کمیوست

استخدام شرکت افرانت

و ...


 در کانال تلگرام پرشیا تلنت عضو شده و با معرفی آن به دوستان خود از جدیدترین فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.

persiatalent@


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی