پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

این صفحه الکترونیکی در اولین روز سال 1395 (1395/01/01) با اهدافی از پیش تعیین شده، همچون انعکاس جدیدتیرین استخدام های معتبر ایرانی و خارجی، امکان تبادل نظر افراد در مورد این استخدام ها، معرفی سایت ها و آژانس های معتبر کاریابی ایرانی و بین المللی، معرفی شرکت های مطرح ایرانی و خارجی، معرفی کارآفرینان داخلی و خارجی، معرفی بورس های تحصیلی و شغلی داخلی و خارجی، تبدیل شدن به سایت جامع اشتغال در آینده نزدیک و ... که به بهبود اوضاع و زندگی متخصصین سرزمین پرشیا (ایران) کمک کند راه اندازی شده است. در این صفحه سعی شده است جدیدترین استخدام نهادها، سازمان ها، ارگان ها، بانک ها، شرکت ها و ... از طریق مجاری رسمی آنها پوشش داده شود و اصالت آگهی ها سنجیده شود. لذا از تمام افرادی که خواهان درج استخدام های مجموعه خود در این صفحه بصورت کاملا رایگان دارند تقاضا می شود از طریق ایمیل سازمانی یا سایت مجموعه خود به روش ارسال آگهی استخدامی به ایمیل : persiatalent@gmail.com یا درج نظر در قسمت ثبت نظر و دادن آدرس لینک های آگهی استخدامی فعال در وب سایت مجموعه ی خود اقدام نمایند سپس در کوتاه ترین زمان ممکن آن استخدام پس از ارزیابی در دید افراد گذاشته می شود. همچنین با لینک کردن این صفحه در سایت یا وبلاگ خودتان با عنوان پرشیا تلنت در گسترش و خدمت رسانی بهتر ما را یاری فرمایید.

در کانال تلگرام پرشیا تلنت عضو شده و با معرفی آن به دوستان خود از جدیدترین فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.
persiatalent@

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

استخدام شرکت مدیریت و توسعه فروغ افکار

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

شرکت مدیریت و توسعه فروغ افکار جهت تکمیل کادر خود در استان فارس از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی توضیحات
۱ منشی (مسئول دفتر) کلیه رشته های و گرایش ها- تمام مقاطع تحصیلی- دارای ۱ سال سابقه کاری- مسلط به مجموعه نرم افزار آفیس- مسلط به امور دبیرخانه- آشنا با کامپیوتر- روابط عمومی بالا- صبور و پیگیر
۲ کارشناس آموزش مدرک مدیریت آموزشی، برنامه ریزی و منابع انسانی- کارشناسی/ کارشناسی ارشد- دارای ۱ سال سابقه کاری- مسلط به تدوین برنامه ریزی آموزشی  نیاز سنجی- توانایی اجرا و ارزشیابی دوره ها و پروپزال نویسی آموزشی- توانایی اندازه گیری میزان اثر بخضی- آشنا به مجموعه آفیس
۳ کارشناس ایزو مدرک مهندسی صنایع- مدیریت کلیه گرایش ها-کارشناسی/ کارشناسی ارشد- دارای ۱ سال سابقه کاری- مسلط به سیستم های مدیریتی و IMS- آشنا به روش های مستندسازی و ممیزی داخلی
۴ کارشناس فروش و بازاریابی- نرم افزار مدیریت کلیه گرایش ها، اقتصاد، حسابداری،کامپیوتر- کارشناسی/ کارشناسی ارشد- دارای ۱ سال سابقه کاری- آشنا با مفاهیم فروش و مذاکره- فن بیان و روابط عمومی بالا
۵ کارشناس طراح دکور- نمایشگاه مدرک معماری، گرافیک، سایر رشته های مرتبط- تمام مقاطع تحصیلی- دارای ۱ سال سابقه کاری- مسلط بر نرم افزارهای شبیه سازی اتوکد دو بعدی و سه بعدی، ۳Dmax- آشنا و خلاق به طراحی غرفه های نمایشگاهی
۶ کارشناس طراح تیزر کلیه رشته ها و گرایش های مرتبط- تمام مقاطع تحصیلی- دارای ۱ سال سابقه کاری- مسلط بر نرم افزارهای افترافکت، ادیوس و سایر نرم افزارهای مرتبط- خلاق و ایده پرداز
۷ کارشناس فروش و بازاریابی- غرفه نمایشگاه مدیریت کلیه گرایش ها، اقتصاد، گرایش بازاریابی سایر رشته های مرتبط- کارشناسی/ کارشناسی ارشد- دارای ۱ سال سابقه کاری-  آشنا با مفاهیم فروش و مذاکره- فن بیان و روابط عمومی بالا
۸ کارشناس آموزش- نرم افزار مدیریت کلیه گرایش ها، اقتصاد، حسابداری، کامپیوتر- کارشناسی/ کارشناسی ارشد- دارای ۱ سال سابقه کاری- آشنا با مفاهیم حسابداری- مسلط بر کامپیوتر- مهارت در تحلیل سیستم ها و نسبت های مالی
۹ کارشناس حسابدار- صنعتی حسابداری کلیه گرایش ها- کارشناسی/ کارشناسی ارشد- دارای ۱ سال سابقه کاری- مسلط بر یکی از نرم افزارهای مالی پیشرفته- مسلطبر فرایندهای گزارش گیری و مجموعه نرم افزار آفیس
۱۰ کارشناس حسابدار- پیمانکاری حسابداری کلیه گرایش ها- کارشناسی/ کارشناسی ارشد- دارای ۱ سال سابقه کاری- مسلط بر یکی از نرم افزارهای مالی پیشرفته- مسلطبر فرایندهای گزارش گیری و مجموعه نرم افزار آفیس
۱۱ کارشناس بورس- سهام- کالا- مواد مدیریت کلیه گرایش ها- اقتصاد- سایر رشته های مرتبط- کارشناسی/ کارشناسی ارشد- دارای ۱ سال سابقه کاری-  آشنایی با پذیرش شرکت ها و انتشار اوراق دارای گواهینامه پذیرش یا معامله گری- مسلط بر مجموعه نرم افزار آفیس
۱۲ کارشناس توسعه کسب و کار مدیریت کلیه گرایش ها- سایر رشته های مرتبط- کارشناسی/ کارشناسی ارشد- دارای ۱ سال سابقه کاری-  آشنا با مدل های کسب و کار- تحلیل مالی و اقتصادی- آشنا با مباحث روانشناسی و جامعه شناسی- آشنا به مجموعه نرم افزار آفیس

متقاضیان محترم می توانند درخواست و شرح مختصری از سوابق خود را حداکثر تا تاریخ ۹۶/۱/۲۶ به ایمیل ارسال نمایند. ذکر عنوان شغلی در رزومه و subject ایمیل الزامی است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی