پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

این صفحه الکترونیکی در اولین روز سال 1395 (1395/01/01) با اهدافی از پیش تعیین شده، همچون انعکاس جدیدتیرین استخدام های معتبر ایرانی و خارجی، امکان تبادل نظر افراد در مورد این استخدام ها، معرفی سایت ها و آژانس های معتبر کاریابی ایرانی و بین المللی، معرفی شرکت های مطرح ایرانی و خارجی، معرفی کارآفرینان داخلی و خارجی، معرفی بورس های تحصیلی و شغلی داخلی و خارجی، تبدیل شدن به سایت جامع اشتغال در آینده نزدیک و ... که به بهبود اوضاع و زندگی متخصصین سرزمین پرشیا (ایران) کمک کند راه اندازی شده است. در این صفحه سعی شده است جدیدترین استخدام نهادها، سازمان ها، ارگان ها، بانک ها، شرکت ها و ... از طریق مجاری رسمی آنها پوشش داده شود و اصالت آگهی ها سنجیده شود. لذا از تمام افرادی که خواهان درج استخدام های مجموعه خود در این صفحه بصورت کاملا رایگان دارند تقاضا می شود از طریق ایمیل سازمانی یا سایت مجموعه خود به روش ارسال آگهی استخدامی به ایمیل : persiatalent@gmail.com یا درج نظر در قسمت ثبت نظر و دادن آدرس لینک های آگهی استخدامی فعال در وب سایت مجموعه ی خود اقدام نمایند سپس در کوتاه ترین زمان ممکن آن استخدام پس از ارزیابی در دید افراد گذاشته می شود. همچنین با لینک کردن این صفحه در سایت یا وبلاگ خودتان با عنوان پرشیا تلنت در گسترش و خدمت رسانی بهتر ما را یاری فرمایید.

در کانال تلگرام پرشیا تلنت عضو شده و با معرفی آن به دوستان خود از جدیدترین فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.
persiatalent@

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

استخدام شرکت مهندسین مشاور آروین طرح سپاهان

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۲ ب.ظ

شرکت مهندسین مشاور آروین طرح سپاهان جهت تکمیل کادر خود در اصفهان از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی تحصیلات توضیحات سابقه کاری
۱ حسابدار لیسانس و فوق لیسانس حسابداری تسلط کافی بر امور بیمه تأمین اجتماعی (قوانین سازمان، لیست بیمه کارکنان، بیمه پروژه ها و …)- تسلط کافی بر امور دارایی و مالیاتی، ارزش افزوده، صورت معاملات فصلی، حقوق و دستمزد – آشنا به امور دفتری و مکاتبات اداری – دارای فن بیان قوی و توانایی انجام مذاکرات تلفنی و حضوری – توانایی انجام امور محوله خارج از شرکت متناسب با حیطه وظایف – عدم اشتغال به تحصیل و سایر مشاغل – تسلط کامل بر ویندوز، اینترنت، ورد و اکسل – ترجیحاً دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه های دولتی و معتبر – همکاری تمام وقت – ساکن اصفهان ۵ سال سابقه کاری
۲ حسابدار لیسانس و فوق لیسانس حسابداری آشنا به امور دفتری و مکاتبات اداری – دارای فن بیان قوی و توانایی انجام مذاکرات تلفنی و حضوری – توانایی انجام امور محوله خارج از شرکت متناسب با حیطه وظایف – عدم اشتغال به تحصیل و سایر مشاغل – تسلط کامل بر ویندوز، اینترنت، ورد و اکسل – ترجیحاً دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه های دولتی و معتبر – همکاری تمام وقت – ساکن اصفهان ۱سال سابقه کاری
۳ امور اداری لیسانس و فوق لیسانس سایر رشته های مرتبط آشنا به امور دفتری و مکاتبات اداری – دارای فن بیان قوی و توانایی انجام مذاکرات تلفنی و حضوری – توانایی انجام امور محوله خارج از شرکت متناسب با حیطه وظایف – عدم اشتغال به تحصیل و سایر مشاغل – تسلط کامل بر ویندوز، اینترنت، ورد و اکسل – ترجیحاً دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه های دولتی و معتبر – همکاری تمام وقت – ساکن اصفهان ۱ سال سابقه کاری

لطفا فرم رزومه را از دانلود کرده و سپس بصورت دقیق و کامل پر کرده و به ایمیل arvintarh.emp@gmail.com ارسال نمایید.

در قسمت subject(عنوان) ایمیل ارسالی نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی و تمایل به همکاری پاره وقت و نیمه وقت ذکر گردد.

فایل ارسالی باید با فرمت word ارسال گردد.

نام فایل را به نام و نام خانوادگی خود (به زبان فارسی) تغییر دهید.

وبسایت: www.arvintarh.com

تلفن: ۰۹۳۸۲۶۵۸۵۱۱

ساعت تماس: ۸ الی ۱۵

جهت مشاهده متن آگهی در سایت شرکت و تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی