استخدام یک شرکت هلدینگ
جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۳ ق.ظ
یک شرکت هلدینگ جهت تکمیل کادر خود نیاز به نیروهای مجرب زیر دارد:
الف – منشی: 1- آشنایی کامل به منشیگری، تایپ فارسی و لاتین ، 2- مسلط به مکالمه انگلیسی، 3- تسلط به نرمافزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت و فتوشاپ و … ، دارای حداقل 3 سال سابقه کار ، ساکنین شرق تهران در اولویت میباشند.
ب – مدیر منابع انسانی: 1- دارای حداقل 4 سال سابقه کار ، 2- داشتن مدرک تحصیلی دکتری یا کارشناسی ارشد در رشته منابع انسانی
ج – کارمند امور اداری و کارگزینی: با3 سال سابقه کار .
واجدین شرایط فوق میتوانند رزومه خود را حداکثر تا یک هفته بعد از تاریخ چاپ به نمابر 22777246 ارسال نمایند.
۹۵/۰۶/۱۹