پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

این صفحه الکترونیکی در اولین روز سال 1395 (1395/01/01) با اهدافی از پیش تعیین شده، همچون انعکاس جدیدتیرین استخدام های معتبر ایرانی و خارجی، امکان تبادل نظر افراد در مورد این استخدام ها، معرفی سایت ها و آژانس های معتبر کاریابی ایرانی و بین المللی، معرفی شرکت های مطرح ایرانی و خارجی، معرفی کارآفرینان داخلی و خارجی، معرفی بورس های تحصیلی و شغلی داخلی و خارجی، تبدیل شدن به سایت جامع اشتغال در آینده نزدیک و ... که به بهبود اوضاع و زندگی متخصصین سرزمین پرشیا (ایران) کمک کند راه اندازی شده است. در این صفحه سعی شده است جدیدترین استخدام نهادها، سازمان ها، ارگان ها، بانک ها، شرکت ها و ... از طریق مجاری رسمی آنها پوشش داده شود و اصالت آگهی ها سنجیده شود. لذا از تمام افرادی که خواهان درج استخدام های مجموعه خود در این صفحه بصورت کاملا رایگان دارند تقاضا می شود از طریق ایمیل سازمانی یا سایت مجموعه خود به روش ارسال آگهی استخدامی به ایمیل : persiatalent@gmail.com یا درج نظر در قسمت ثبت نظر و دادن آدرس لینک های آگهی استخدامی فعال در وب سایت مجموعه ی خود اقدام نمایند سپس در کوتاه ترین زمان ممکن آن استخدام پس از ارزیابی در دید افراد گذاشته می شود. همچنین با لینک کردن این صفحه در سایت یا وبلاگ خودتان با عنوان پرشیا تلنت در گسترش و خدمت رسانی بهتر ما را یاری فرمایید.

در کانال تلگرام پرشیا تلنت عضو شده و با معرفی آن به دوستان خود از جدیدترین فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.
persiatalent@

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

استخدام موسسه کار آفرینان آوا سلامت

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ب.ظ

به گزارش پرشیا تلنت، موسسه کار آفرینان آوا سلامت در نظر دارد افراد واجدالشرایط رشته های مندرج در جدول زیر را از طریق فراخوان ، شناسائی و درصورت لزوم از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه یا هر دو، به صورت شرکتی درواحد های زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دعوت به همکاری نماید.


جدول مشاغل مورد نیاز
رشته شغلی
عنوان شغل
توضیحات
کارشناس امور رایانه مستند سازی ، مدیریت و نظارت بر پروژه های حوزه فناوری اطلاعات - حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط - آشنایی با چارچوب های استاندارد مهندسی نرم افزار نظیر Agile، XP و SCRUM
- حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی و آموزشی به کاربران
- تسلط به نرم افزارهای گرافیکی و طراحی قالب مستندات
- تسلط به فرایندهای بازبینی و اعتبارسنجی مستندات جهت ویرایش مستندات فعلی و یا مستندسازی پروژه جدید
- آشنایی با ابزارهای مدیریت مستندات و نسخه بندی
- آشنایی با نرم افزارهای مدیریت پروژه نظیر MS Project
- آشنایی با چارچوب های مدیریت پروژه (PMBOK و ... )
- آشنایی با دولت الکترونیکی و هوشمند سازی اداری
- آشنایی با اصلاح و استخراج فرآیندهای سازمانی و تدوین و بهبود در آن
کارشناس حوزه داده و بانک اطلاعاتی - حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
- آشنایی با مفاهیم طراحی و توسعه انباره داده
- آشنایی با ابزارهای هوش تجاری نظیر QlikView، BI و ...
- آشنایی با نرم افزارهای مدیریت پایگاه داده نظیر MsSQL Server، MySQL، Oracle و ...
- آشنایی با متدولوژی های تحلیل و توسعه سیستم - آشنایی با فرایندهای توسعه سیستم های نرم افزاری نظیر RUP، Agile
کارشناس برنامه نویسی تحت وب و طراح سیستم - مسلط به توسعه نرم افزارهای تحت وب با تکنولوژی های جدید
- طراحی و گرافیک در وب سایت های واکنش گرا
کارشناس حوزه زیرساخت و شبکه - حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
- آشنایی با مفاهیم و تجهیزات شبکه ( Passiveو Active )
- آشنایی با مفاهیم امنیت شبکه
- آشنایی با سرویسهای مایکروسافت در حوزه شبکه
- آشنایی با سیستم عامل لینوکس (در حد LPIC1 )
- آشنایی با مفاهیم مجازی سازی در VMware

1. شرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلی
  • دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و در یکی از رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات (با تمامی گرایش های مرتبط باتوجه به توضیحات مندرج در جدول بالا)

2. شرایط عمومی
  • تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی
  • داشتن تابعیت ایران
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران).
  • عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان
  • عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن بکارگیری می شوند

3. شرایط اختصاصی بکارگیری
  • داشتن حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان تا تاریخ انتشار فراخوان
  • تبصره : مدت خدمت سربازی به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد .
  • انتخاب و تعیین یک مورد از مشاغل چهارگانه مندرج در اطلاعیه

4. نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز
  • متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از روز شنبه مورخه 20/06/95.حداکثر تا 27/06/95 نسبت به ارسال رزومه و مدارک زیر از طریق آدرس ایمیل : info@avahealth.info اقدام نمایند
  • اسکن یک قطعه عکس 4×3 پشت زمینه سفید با فرمت jpg (حداکثر 200 کیلوبایت ).
    • درعنوان ایمیل درج عنوان شغل درخواستی ضرورت دارد و به ایمیل هایی که عنوان شغل ذکر نشده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
    • الف)مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن آگهی به عهده داوطلب خواهد بود .
      .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی