استخدام در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ
موسسه کار آفرینان آوا
سلامت در نظر دارد افراد واجدالشرایط رشته های مندرج در جدول زیر را از
طریق فراخوان ، شناسائی و درصورت لزوم از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه یا
هر دو، به صورت شرکتی در واحد های زیر مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش
پزشکی دعوت به همکاری نماید.
جدول رشته های شغلی مورد نیاز:
مرد | زن | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | کارشناس امور کامپیوتری | نرم افزار | 6 | * | * | دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، فوق لیسانس یا دکترا
در یکی از رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات.
|
امنیت شبکه | 2 | * | * |
|
||
شبکه های کامپیوتری | 2 | * | * | |||
فناوری اطلاعات | 3 | * | * | |||
الگوریتم محاسبات | 1 | * | * | |||
علوم کامپیوتر | 2 | * | * | |||
ریاضی کاربردی | 2 | * | * | |||
سخت افزار | 1 | * | * | حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در یکی از رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات
|
||
2 | کارشناس آمار | - | 3 | * | * | دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در یکی از رشته¬های گروه آمار |
3 | کارشناس امور آموزشی | - | 3 | * | * | دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته تحصیلی سنجش و اندازه گیری |
4 | کارشناس آموزش پزشکی | - | 1 | * | * |
|
1. شرایط عمومی بکارگیری
- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی
- داشتن تابعیت ایران
- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان
- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن بکارگیری می شوند.
- پذیرفته شدگان پس از انجام مراحل همکار موسسه کارآفرینان آوا سلامت بوده و تابع قانون کار جمهوری اسلامی ایران می¬باشند.
2. شرایط اختصاصی
- داشتن حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان تا تاریخ انتشار فراخوان
تبصره: مدت خدمت سربازی به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد. - متقاضیان شرکت در آزمون علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آگهی، می¬بایست دارای معدل تحصیلی حداقل 16 باشند.
3. نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز
- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از روز شنبه مورخه 27/07/1395.حداکثر تا 08/08/1395 نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق آدرس avahealth.info http:// اقدام نمایند.
- مدارک مورد نیاز ثبت نام مقدماتی:
الف) تکمیل برگ درخواست شغل برای دانلود فرم کلیک نمایید
ب) ) اسکن یک قطعه عکس 4×3 پشت زمینه سفید با فرمت jpg (حداکثر 200 کیلوبایت )
ج) ) اسکن تصویر آخرین مدرک تحصیلی
- به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی¬شود.
- مدارک مورد نیاز پس از پذیرش درمرحله اول:
داوطلبان موظف هستند مدارک ذیل را ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی موسسه به همراه اصل مدارک به مدیریت منابع انسانی موسسه تحویل و رسید دریافت نمایند.
- اصل آخرین مدرک تحصیلی به همراه تصویر آن
- اصل کارت ملی به همراه تصویر آن
- اصل شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن
- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشکی به همراه تصویر آن(ویژه برادران)
- اصل مدارک دال بر بومی بودن به همراه تصویر آن
4. زمان ومحل توزیع کارت
زمان، محل و نحوه آزمون یا مصاحبه و یا هر دو و انجام مراحل گزینش درصورت لزوم متعاقبا از طریق سایت موسسه کارآفرینان آوا سلامت اعلام خواهد شد.
5. مواد امتحان عمومی و تخصصی( در صورت انجام آزمون کتبی):
- امتحان توانمندیهای عمومی به صورت چهار گزینه ای با احتساب ضریب
1 شامل: 1- زبان وادبیات فارسی 2- زبان انگلیسی (عمومی) 3- ریاضی وآمار
مقدماتی 4- فن¬آوری اطلاعات 5- معارف اسلامی 6- اطلاعات سیاسی واجتماعی
ومبانی قانون می باشد.
تبصره: اقلیت¬های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می¬باشند وامتیاز آن درسایر موارد امتحان توزیع می¬شود. - امتحان تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به صورت چهار گزینه ای با احتساب ضریب 3 طراحی خواهد شد.
تذکر: یک سوم نمره منفی به ازای هر سوال غلط لحاظ خواهد شد.
6. تذکرات
- اولویت جذب با داوطلبان بومی استان تهران می باشد و در صورت عدم تکمیل ظرفیت پذیرش از میان داوطلبان بومی استان البرز به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد.
- داوطلب بومی به ا فرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:
الف) شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی ، شهرستان یا استان تهران باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان شهرستان یا استان تهران باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار(4) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان ویا استان تهران طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان تهران را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).
تبصره1: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
تبصره2: درصورتی که ظرفیت مورد نیاز هریک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان بومی شهرستان تهران تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان تهران و سپس به متقاضیان بومی استان البرزدر همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد .
- مدارک بالاتر و پائین¬تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل در فراخوان و همچنین مدارک معادل، برای شرکت در فراخوان معتبر نمی¬باشد.
- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
- پذیرفته شدگان موظفند با توجه به بند 7/1 شرایط عمومی آگهی یا با معرفی این موسسه گواهی/ تاییدیه مورد نیاز در ارتباط با سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار اخذ نمایند.
- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی اعلام شده توسط موسسه در مهلت مقرر به هسته گزینش وزارت بهداشت برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند.در صورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی می شود.
- پذیرفته شدگان اصلی پس از اعلام نهایی حداکثر 3 روز کاری فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل قانونی و اداری به دفتر نمایندگی موسسه به آدرس سعادت آباد میدان فرهنگ خیابان 24 متری خیابان یکم شرقی خیابان شب بوی شرقی پلاک 17 طبقه اول مراجعه نمایند.
- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق سایت اینترنتی این موسسه خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.
- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
- بابت هزینه های چاپ اطلاعیه ، دسته بندی مدارک ، آنالیز اطلاعات و ..... از هرداوطلب مبلغ 300.000ریال دریافت می گردد که لازم است مبلغ مذکور را به صورت الکترونیکی از طریق درگاه سایت http//avahealth.info واریز نمایند.
- صرف شرکت در آزمون هیچ حقی برای داوطلبان از جهت استخدام و اشتغال ایجاد نمیکند.
- پذیرفته شدگان مشمول قانون کار جمهوری اسلامی می باشند.
- به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص و کسانی که شامل شرایط فراخوان مسبوق نمی شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد ووجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.
قبل از شروع ثبت نام خود فرم زیر را دانلود کرده و پر نمایید، به هنگام ثبت نام تصویر این فرم از شما خواسته خواهد شد.
برای دانلود فرم درخواست شغل کلیک نمایید