پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

جدیدترین استخدام شرکت های ایرانی و خارجی در پرشیا تلنت

پرشیا تلنت

این صفحه الکترونیکی در اولین روز سال 1395 (1395/01/01) با اهدافی از پیش تعیین شده، همچون انعکاس جدیدتیرین استخدام های معتبر ایرانی و خارجی، امکان تبادل نظر افراد در مورد این استخدام ها، معرفی سایت ها و آژانس های معتبر کاریابی ایرانی و بین المللی، معرفی شرکت های مطرح ایرانی و خارجی، معرفی کارآفرینان داخلی و خارجی، معرفی بورس های تحصیلی و شغلی داخلی و خارجی، تبدیل شدن به سایت جامع اشتغال در آینده نزدیک و ... که به بهبود اوضاع و زندگی متخصصین سرزمین پرشیا (ایران) کمک کند راه اندازی شده است. در این صفحه سعی شده است جدیدترین استخدام نهادها، سازمان ها، ارگان ها، بانک ها، شرکت ها و ... از طریق مجاری رسمی آنها پوشش داده شود و اصالت آگهی ها سنجیده شود. لذا از تمام افرادی که خواهان درج استخدام های مجموعه خود در این صفحه بصورت کاملا رایگان دارند تقاضا می شود از طریق ایمیل سازمانی یا سایت مجموعه خود به روش ارسال آگهی استخدامی به ایمیل : persiatalent@gmail.com یا درج نظر در قسمت ثبت نظر و دادن آدرس لینک های آگهی استخدامی فعال در وب سایت مجموعه ی خود اقدام نمایند سپس در کوتاه ترین زمان ممکن آن استخدام پس از ارزیابی در دید افراد گذاشته می شود. همچنین با لینک کردن این صفحه در سایت یا وبلاگ خودتان با عنوان پرشیا تلنت در گسترش و خدمت رسانی بهتر ما را یاری فرمایید.

در کانال تلگرام پرشیا تلنت عضو شده و با معرفی آن به دوستان خود از جدیدترین فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.
persiatalent@

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

استخدام موسسه کارآفرینان آوا سلامت

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

به گزارش پرشیا تلنت، موسسه کارآفرینان آوا سلامت در نظر دارد جهت تکمیل کادر دفتر مرکزی خود افراد واجد الشرایط رشته های مندرج در جدول زیر را از طریق فراخوان ،شناسایی و پس از مصاحبه و مراحل استخدامی جذب نماید. متقاضیان می توانند رزومه خود را به آدرس ذیل ارسال نمایند.

Hr@avahealth.info


جدول مشاغل مورد نیاز
ردیف
شغل
رشته تحصیلی
شرایط احراز تخصصی شغل
1 کارشناس منابع انسانی لیسانس/فوق لیسانس مدیریت (دولتی،اجرایی) فرایندهای منابع انسانی
(ارزیابی عملکرد ، مدیریت عملکرد ، انگیزش،توسعه شغلی ، رضایتمندی شغلی و نگاهداشت)
*داشتن حداقل 5 سال سابقه کارمفید مرتبط*
2 کارشناس اداری و کارگزینی لیسانس/فوق لیسانس مدیریت (دولتی،اجرایی) آشنا با مسائل مربوط به جبران خدمات و امور رفاهی (فرایند جذب حقوق و دستمزد،پاداش،تهیه کارکرد)
تسلط به قوانین کارو امور اجتماعی،قوانین بیمه و تامین اجتماعی،آشنا با نرم افزار دنیای پردازش
داشتن حداقل 5 سال سابقه کارمفید مرتبط
3 کارشناس حسابداری و مالی لیسانس/فوق لیسانس حسـابداری آشنا بر تهیه و تنظیم گزارشات مالی و حسابرسی ، آشنا با فرایندهای حسابداری ، آشنا با امور مالیاتی ، آشنا با امور بیمه ای ، آشنا با فرایند و نرم افزار حقوق و دستمزد
4 رئیس حسابداری و مالی لیسانس/فوق لیسانس حسـابداری تسلط برتهیه و تنظیم گزارشات مالی و حسابرسی ، تسلط با فرایندهای حسابداری ، آشنا با امور مالیاتی ، آشنا با امور بیمه ای ، تسلط بر سیستم حقوق و دستمزد ، تسلط بر صورتهای مالی ، اظهارنامه های مالیاتی
داشتن حداقل 10 سال سابقه کارمفید مرتبط

1. شرایط احراز عمومی شغل
  • مسئولیت پذیری،توانایی کار تیمی،تمایل به یادگیری،مهارت های ارتباطی،تسلط کامل بر نرم افزار آفیس
    آشنا با نرم افزار همکاران سیستم (راهکاران)،روابط عمومی بالا
  • شرایط احراز از لحاظ جنسیت و سن برای تمامی مشاغل فوق :
    مرد / حداکثر 40 سال

2. نکات مورد توجه
  • ذکر شناسه شغل درموضوع ایمیل الزامی می باشد.به ایمیلهایی که شناسه شغل در آن درج نگردیده است ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • ارسال رزومه و حضور برای اجرای مراحل فراخوان به صورت رایگان می باشد.بدیهی است این موضوع به منزله استخدام ( آزمایشی، قطعی و ....) نخواهد بود وهیچ گونه تعهدی در قبال آن برای این موسسه ایجاد نمی گردد.

نظرات (۱)

۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۵۳ الناز محمدی
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی